« 8/19 2部 カン蹴り+後半 | Main | いよいよです。 »

10/02/2005

大忙しの週末

でした。
金曜日、ゴボウスティックの会SPで嵐好きさん7名とお食事会♪
「もう、みんな嵐大好きなんだから♡」
ってな感じで大盛り上がりでした(笑)。
なんか、私がメチャクチャテンション高く喋ってしまって、後になって振り返って「喋りすぎたかなぁ・・・」と微妙に反省・・・。(私信:5名様、すみません;;;。姉ちゃんは、いつものことだから許してくれるだろう!ね?って、このブログのアドレスは知らせてないから見てないんだけど(爆))
みんなのファンになった経緯や、嵐ファンを増やそうとするステルス作戦(爆)など、爆笑の3時間(ぐらいだったかな?)でした。
今度は冬に鍋パーティーだね(早ッ)♪
そしてこの金曜は、道明寺潤くんを捕獲するために、ハプニング大賞を録画。ちょこっと見たけど、ウェーブが素敵な潤くんが~~~~~♡♡♡
金持ちの匂いがプンプンする、めっちゃカッコイイ男前が歩いてましたね♪本放送が待ちきれないわ~。まず、今週のジョンを買わなければ!!
土曜日は、自分のHDDで翔くんのツタンカーメンを録り、姉ちゃんのHDDでオールスター感謝祭を録りました。
ツタンカーメンは途中まで見てたんだけど、眠気に勝てず寝ちゃってました(汗)。でも、最初のときにツタンカーメンの横に立って、「何か嬉しい!」とか「こんな感じですかね~?」って言いながら、CGのツタンカーメンと肩を組む翔くんが素敵でした♡優しい顔で真面目なことをやってのける翔くん、ホントに好きですよ。また改めて見なくちゃ!!
オールスター感謝祭はまだチェックしてないです(>_<)!が、30秒のスポットってことでちょっと期待してます。こちらも早いうちにチェック!!
本日、日曜日は、美容院に行ってきましたー♪
1週間後には高島くん、2週間後には総司様に会いに行くので、さすがに今のままでは無理無理だ!と思い、慌てて予約(笑)。お友達の美容師さんに「来週までに、カラーもパーマも何とかしなきゃダメなの!!」と言ったら「なに~?怪しい!」と言われ、お勧めはしないんだけどね、と言いつつカラーとパーマを同時にやってもらいました(^-^;)。
所要時間4時間30分(驚)!!
ミルクティー3杯出てきました(爆)。
お陰でパーマは復活、色も思ったより明るくなっちゃったけど(といっても、基本的には暗いんですが)根元と毛先が一緒の色になったよ♪これで安心して席に着けそうです(見られてないけど(爆))。顔はどうにもならないけど(倒)。
ちなみに昨日、本日日本テレビ系で放送された、ツタンカーメンの前説(?)のような番組(昼前にやってたやつ)と、志村どうぶつ園SPは、もちろんのこと放送されませんでした(凹)。予想はしてたけどね・・・。鎖国だから・・・。

ニッキとラジオ溜まってた分の感想上げちゃおうと思ったんですが、本日はちょっぴりぐったりで気力ナシです・・・(>_<;)。
ということで、また明日~。

|

« 8/19 2部 カン蹴り+後半 | Main | いよいよです。 »

Comments

We absolutely love your blog and find the majority of your post's to be just what I'm looking for. Do you offer guest writers to write content to suit your needs? I wouldn't mind producing a post or elaborating on a few of the subjects you write related to here. Again, awesome weblog!

Posted by: best dating sites | 01/16/2015 at 16:59

hello there and thank you for your information - I've certainly picked up something new from right here. I did however expertise several technical issues using this website, as I experienced to reload the web site lots of times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I am complaining, but slow loading instances times will often affect your placement in google and can damage your high quality score if advertising and marketing with Adwords. Anyway I'm adding this RSS to my email and can look out for much more of your respective interesting content. Make sure you update this again soon. blogesaurus.com quest bars

Posted by: quest bars buy online canada | 01/24/2015 at 20:02

Hi there, I desire to subscribe for this blog to take newest updates, thus where can i do it please help out.

Posted by: mujeres sexys | 01/29/2015 at 04:48

Thank you for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I am waiting for your further write ups thanks once again.

Posted by: match.com free trial | 02/07/2015 at 05:57

Awesome post.

Posted by: minecraft games | 02/13/2015 at 16:45

I used to be able to find good info from your blog posts.

Posted by: payday loans no credit check | 02/15/2015 at 15:35

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/96426/6226186

Listed below are links to weblogs that reference 大忙しの週末:

« 8/19 2部 カン蹴り+後半 | Main | いよいよです。 »