« 幸せの青い封筒-秋の陣- | Main | 予防策。 »

09/11/2005

おセンチ。

今日から旅に出ているので、携帯からモブログ。

にのみーが

うわっ!!ちょっと聞いて〜!!!今、テレビ見てたら『リンガーハット』の宣伝が流れた!!これって、大宮SKで大Sさんが歌ってた「リンガ〜ハ〜〜〜〜ット」の事だよね!?『リンガーハット』ってファミレスだったのかー(だよね?)。地元じゃ『リンガーハット』の情報は皆無なもんで(^-^;)。思わぬ収穫でした♪

おっと。途中止めだったね、にのみー(汗)。
にのみーがニッキにて、ちょっぴりおセンチって言ってますが、今日(昨日か)の私も相当おセンチだったよ。
朝早くに家を出て、親の車で移動してたからずっと後ろで寝てて、目的地ついてから色々やることはあったんだけど、なんかおセンチな感じで「なんでかなー?」って思ってたんです。
で、泊まってるトコでニッキ読みながら「私も同じだよ、ニノ(>_<)!」って思って、閃きました。

「もしかして、嵐さん?」
…意味わかんないですね(;^_^A
っていうのが、行きはずっと寝てて、着いてからはずっと外にいたので、丸一日嵐さん関連のものにノータッチだったんです。自分の車だったら、CDがかかってるし、部屋に帰れば雑誌とか色々あるし。この夏に行った県外といえば、嵐さん関連でしたし。だからなのか!?って思って、とりあえず急いで『風見鶏』を聴くことに(おセンチなのに、この選曲(笑))。

問題解決(爆笑)!!!!!!
おセンチの原因はそれだったらしい。普通に元気になったよ。
恐るべし嵐!!(というか、私………。)

コホン…。えーっと(笑)。話をにのみーに戻そう(ムリヤリ)。
夜って何かしらの力が働いてると思うんですよ。夜に書いた手紙とか、次の日読み返すと、妙に文章力豊かでこっぱずかしいことないですか?私あります(笑)。たぶん、このブログの過去記事にも色々あるはず(爆)。…探さないでください(言わなくても探さないよ;)
そんな夜に創作意欲が湧くニノ。「マルシア〜♪」も夜だったってことか。私的に、ニノの物語すごい楽しみなんです!いつも文章力豊かなのに、さらに夜でしょ!?どんなんか読みたーい(>_<)!!
事務所的にボツでもニッキで見してくれるって事だよね??期待してますよ♪

Jストムービーとかにならないかなぁ(大声)??

|

« 幸せの青い封筒-秋の陣- | Main | 予防策。 »

Comments

こんにちは、お久しぶりです!
そうそう、「リンガーハット」は飲食店ですよ。
ちゃんぽん扱ってるんだと思います(←入ったことない人)
そういえば、こっち(関東)で最近CM見ないなぁ・・・。
(ただ単に見逃してるだけかもしれないが・・・)

ニノの物語も映像化してほしいけど、大宮SKも映像化してほしい!
今日の「ゲームニッキ」が楽しみです。

Posted by: 茶花 | 09/12/2005 at 17:03

茶花さん、こんにちは!お久しぶりです♪
『リンガーハット』。
ここの地方では全く縁のナイ飲食店です。
ドンキホーテ・パルコ・ハンズ然り(爆)。
もっと栄えてくれよ!!といった感じです(笑)。

大宮SKの映像化!!是非!!!
観たいですよねぇ。家でコッソリと。
多分、一番リピートすると思いませんか??
数々の伝説を残した『はがね』シリーズと、
巷でウワサの『ファイナルラブ』(爆)。
ここらあたりも隠しコマンド並みに観たいですね。

というより、夏コンDVDが出るかどうか心配です・・・(>_<)!!

Posted by: あやこ | 09/14/2005 at 09:36

It's a pity you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this excellent blog! I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to brand new updates and will talk about this blog with my Facebook group. Talk soon!

Posted by: best dating sites | 01/13/2015 at 02:34

What's up, all is going nicely here and ofcourse every one is sharing facts, that's actually fine, keep up writing.

Posted by: best dating sites | 01/19/2015 at 18:44

Hey There. I discovered your weblog the use of msn. This is an extremely smartly written article. I'll be sure to bookmark it and return to learn extra of your helpful info. Thank you for the post. I will definitely return.

Posted by: best dating sites | 01/25/2015 at 13:37

Great blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers? I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost on everything. Would you propose starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm completely confused .. Any recommendations? Many thanks!

Posted by: no credit loans | 02/15/2015 at 19:06

I couldn't refrain from commenting. Well written!

Posted by: download free music download free music | 02/26/2015 at 13:47

Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I've truly enjoyed browsing your blog posts. After all I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again very soon!

Posted by: mujers bonitas | 03/05/2015 at 09:20

What's up, yup this post is really pleasant and I have learned lot of things from it on the topic of blogging. thanks.

Posted by: quest protein bars retailers australia | 03/19/2015 at 15:13

Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I've truly enjoyed surfing around your blog posts. In any case I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!

Posted by: minecraft games | 04/07/2015 at 19:25

Hmm it seems like your blog ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog writer but I'm still new to everything. Do you have any points for beginner blog writers? I'd certainly appreciate it.

Posted by: match.com | 04/08/2015 at 20:41

Wonderful beat ! I wish to apprentice at the same time as you amend your website, how could i subscribe for a weblog website? The account helped me a appropriate deal. I had been tiny bit acquainted of this your broadcast provided vibrant transparent idea

Posted by: minecraft games | 04/09/2015 at 11:03

Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I've been trying for a while but I never seem to get there! Thank you

Posted by: quest bars | 05/06/2015 at 12:36

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/96426/5889029

Listed below are links to weblogs that reference おセンチ。:

» リンガーハット(Ringer Hut 長崎ちゃんぽん) [ファミレス・ポータルどっとねっと]
ファミレス:リンガーハット(Ringer Hut)は全国に展開する 長崎ちゃんぽんのファミレスチェーン店です。 長崎ちゃんぽん以外に皿うどんなどもあります。 リンガーハットの営業時間は 24時間の所や朝5時までの所があり 比較的長く営業しています... [Read More]

Tracked on 11/02/2005 at 13:07

« 幸せの青い封筒-秋の陣- | Main | 予防策。 »