« 巻き起こった! | Main | 狂うがまま »

08/15/2005

福岡から帰還。

帰ってまいりました!
嵐度を高めてくれたスマコン(笑)!
楽しかったです★

そして、初めてのミスをしました。
起きていたのに、ARASHI DISCOVERYを聴き逃す_| ̄|○
バスで帰ってぼけーっと家に帰って気付きました(泣)
お盆で曜日感覚が無かったのかしら・・・。

帰ってからは姉ちゃんと嵐祭りを開催してました(爆)。
相葉ちゃんがカッコイイカッコイイと言う姉と、過去のTVやらCMやらドラマなんかを一日中観てました(笑)。
すごいヲタクで素敵な過ごし方です(爆)。
メチャクチャ楽しかったなぁ~。

夜はバドミントンに行き(かなり元気です(^-^;))、
みえさんから、相葉ちゃん主演の『狂うがまま』をお借りしました♪(私信:いつもお世話になります!!姉ちゃん、大喜びでした(笑))
お盆休み最終日は『狂うがまま』鑑賞で決まりです♪

|

« 巻き起こった! | Main | 狂うがまま »

Comments

I believe that is among the such a lot significant information for me. And i'm happy studying your article. However want to statement on few basic things, The web site style is perfect, the articles is in reality excellent : D. Good process, cheers

Posted by: free music downloads | 02/26/2015 at 17:16

I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for you? Plz reply as I'm looking to create my own blog and would like to know where u got this from. thank you

Posted by: quest protein bars stockists australia | 03/21/2015 at 08:18

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/96426/5503963

Listed below are links to weblogs that reference 福岡から帰還。:

« 巻き起こった! | Main | 狂うがまま »