« お腹すいた・・・。 | Main | 31日1部 MC前半 »

08/12/2005

30日2部 MC後半+α

CAUTION

ここから先、嵐2005サマーツアー”One”の、
30日代々木2部 MC後半+もろもろの感想になります。

これはねぇ、結構頑張ってMC思い出しましたよ。
何故か一緒に参加した姉の記憶力が猛烈に良く、
私と姉の記憶力を結集してみました(笑)
ネタばれやーよって方は、お気をつけくださいませ♪

■ MC ■

*地獄のカン蹴り*
大阪は相葉ちゃんの女装から始まったんですが、代々木はこの2人がイキナリ登場↓↓↓!!

SK
大阪公演と大きく違う点が2つ!!
①大宮SK登場時、スクリーンに「How's~」の時の大宮ダイジェストVTRが流れてました(笑)大阪での登場の時は何もなかったんですが、東京ではスクリーンにデカデカと映し出されていました。ちょっと豪華ですね。大阪での反応がよかったのかな(^-^)?
②大宮SK、ピストル持参で登場。大阪ではサングラスしか持ってなかったのに、ピストルを持って登場。そして歌の途中にお互いを撃ち合うという暴挙に発展(爆)。このピストル、実はイイ働きをしたんですよ。詳しくは↓に。

基本的に歌とか踊りとかは大阪と変わりなく進行。
問題(?)は、翔くんが出てきてからですよ(笑)。
「大宮み~っけ!」ってカンを踏んだ後、サングラスと一緒に置いてあった大Sのピストルを翔くんが奪います(笑)。
そして大Sにロックオン(爆)。「何やってんですか?」と言いながら大Sにピストルを向ける翔くん。
そんな翔くんを見て、慌てて自分の銃を確保する宮K。その後何故か、味方のハズの大Sにピストルを向ける宮K(爆)。図的には、翔くんと宮Kが睨み合いながら、ピストルはどっちとも大Sに向いているという感じです。
そんな状況の中、大Sが宮Kに「ウラギルナヨ」と一言(爆笑)。
軽いイザコザの後、宮Kが翔くんに「おもしろいコトするから撃たないでクダサーイ」と、カタコトで懇願。
ここで、巷で噂の『はがねの腹筋』が披露されます(笑)。
宮Kが、「コノ人、はがねの腹筋持ってマース」って言って、おもむろに大Sのタンクトップを捲し上げたんです(鼻血)!!素敵な腹筋がお目見えしたところで、「どんなに力いっぱい殴っても絶対イタがりまセン。成功したら撃たないでクダサイ」と話を進める宮K(笑)。大S、ちょっと焦り笑い気味です。
そしていよいよ本番。
タンクトップを自分で捲し上げる大S(!)。それを見て、「もうちょっと上げて」と素で言う宮K(ナイスだ!宮K!!)。素直に「はいはい」とこれまた素で答える大S(カワイイ・・・。可愛すぎるよ!!反則だよ!!持って帰りたい~~~~(違)!!!)。さらに殴る前に、大Sが宮Kにヒトコト。コレはボソボソすぎて聞き取れなかったですが、宮K独特のクシャッとした笑顔に、もうメロメロでした(笑)。
宮Kの微妙な掛け声と共にはがねの腹筋が実行され(笑)、結果は大成功!二人とも、「ユルシテクダサイ」って翔くんに詰め寄ってましたが、途中何故か「二千円札クダサイ」に変わったりしてました(爆)。「二千円札最近見ねぇよ」とつっこまれていたのは言うまでもないですけど(^-^;)。大Sも「赤くなってるからユルシテクダサイ」って言って、腹筋を見せてアピール(笑)。ホントに赤くなっちゃってました(汗)。
その後大宮がハケる時に、翔くんがメチャクチャ笑ってて「腹イテー!」って言ってたら、大Sが「オレの方がいてーよ!」って捨て台詞を吐いて去っていきました(爆笑)。確かに!納得です(笑)。
大宮がハケていった後、翔くんが「これ、リハーサル中もこのまんまよ?『サクライくーん、はがねの腹筋できたらジュースおごってクダサイ』って。」という素敵な裏話を教えてくれました♪
かなり見ごたえのある大宮SKで笑いが止まりませんでした!
あ。あと、大阪の時には分からなかったんですが、最初の「筋肉ホームラーーーーンッ!!」って叫ぶ水泳帽の男の子。なぜかダンボールを着てたんですね(汗)。果たして大阪でも着てたのかしら?そこも気になりました(笑)。

マツジュンサンバ(意外なゲスト(?)も登場)
次にまだ見つかっていない相葉ちゃんと松本さんを探す翔くん。ステージ横の南スタンド1Fに向かって、「そっち行った?」ってピストルを手に持ったまま指しちゃって、それを「ごめん、ごめん」って言ってる翔くんがかわいらしい♪
大宮の時のように、また舞台裏に2人を探しに行く翔くん。そして予想外の出来事が!!翔くんが「新しい2人組だ」って言うので、相葉ちゃんと松本さんが新しいことをするのかな??と思い大興奮!!
「松潤、相葉ちゃんみーっけた!」と言ってかかった音楽は、いつものマツジュンサンバ。(なになに?二人で踊るの??)とか思っていたら、いつものJr.サンバ隊+コンサートのSTAFF-Tシャツを着て、馬のヅラを被った、長身のスラっとした見覚えある体格の人が登場(爆笑)。相葉ちゃんです。
松本さんはいつもどおりにサンバを踊り、そのステージの端でヒザまづいて片足を立ててノリノリの馬相葉(爆)。たまに松本さんが馬の背中に乗ったりして楽しそうでした。
翔くん登場後、「2人組とか期待さすようなこと言わないでよ。出にくいじゃん」と相葉ちゃん(笑)。
そしたら翔くんに続いて着替えて出てきたニノが「でも(松本さんと相葉ちゃんのコンビだと)バランス取れんだよ。ほら。大宮SKと・・・」って言いながらメインステージにいた大ちゃん・ニノ・翔くんを指してました(笑)。どうやら大宮SKのSは、翔くんのSだったようで(^-^;)。翔くんも「え!?オレ??」って驚いてました(笑)
そして、松本さんが、ずっと楽屋でマツケンサンバのビデオを真剣に見ていたことを話してました。いつでも何にでも真剣な松本さん。素敵です♪

*舞台トーク*
松本さんと相葉ちゃんが着替えにハケた時、大ちゃんの舞台の話に。翔くんが「撮影は終わったんだよね?稽古はもうやってんの?」って大ちゃんに聞いたら、「いや、まだ台本も見てない」って言ってたからめっちゃ余裕だな!!って思ったら、まだ台本があがってないってコトだったんですね?これは後日判明。
でも、写真撮影のときに何の役かを知らなかった大ちゃんのことだし(@ARASHI DISCOVERY)、あり得なくはないかと思っちゃったよ(^-^;)。
その後、馬ヅラとSTAFF-Tシャツだけ着替えればよかった相葉ちゃんが早くに登場。今度は相葉ちゃんの舞台の話に。
翔くんが「なんか好きなセリフないの?」って聞いて、ニノが「重要なやつは言わないでね」とフォロー。色々考えた相葉ちゃんが「でもオレあるよ、好きなセリフ」って言って教えてくれたのが、
「行列の中にいると、自分がドコ歩いてるのかわかんなくなるんだよね」というセリフ(多少違うかもしれませんが)。
きっと真面目なセリフなのに、みんな何故か大爆笑!!
「なんか相葉ちゃんっぽいセリフだよね~」と言う話しになり(笑)、翔くんが「もっと相葉ちゃんっぽく言ってみてよ」とリクエスト。
そしたら、相葉ちゃんのテンション高めな潰れた声で同じセリフを言ってくれました(爆笑)。バカっぽさ全開で(←失礼だな。)すっごいかわいかったけど、「相葉ちゃんっぽく」って言われて「どんなのだよ」とか言わずに普通に「相葉ちゃんらしさ」を全面に取り入れてリクエストに答えた相葉ちゃんがすごいと思いました。

■+α モロモロその他■
ROMANCE”のとき。
踊りに不安があるらしい大ちゃんですが(byにのみー@大阪公演トーク)、この公演でも、一列に並んで踊るところに遅れそうになってました(汗)。そしたら松本さんが「早く来いよ」的に大ちゃんを片手で呼んでて、そこにキュンとなりました(笑)。
松本さんのちょっとブラックそうな企み笑い(爆)と、大ちゃんの「えへへ」ってな感じのテケテケ笑顔にやられました(^-^;)

夏の名前”の曲紹介。
大ちゃんのモノマネが恒例になりつつありますが、今回はハッスルハッスルの小川直也さんのモノマネで(笑)。ものすごく似てなかったです(爆)。というか、コレと言って話し方に特徴なさそうですもんね;。難しいよね。会場中で『3.2.1ハッスルハッスル』ってやったのはイイ思い出です(?)。

a Day~”のとき。
『♪いーつも 感じーて いたいんだー』ってとこで、大ちゃんが松本さんの横顔を引き寄せてチューするんですが、その顔がホントに男前なんですよ(≧▽≦)!!この日のチューはコメカミあたりに「んーーーーーーーっま!」って感じでしてたんですけども(この表現、通じるかなぁ・・・)、その直後、松本さんが超濃厚そうな仕返しチューを!!!席が遠すぎたうえ、スクリーンには映らず、しかも松本さんの背中に隠れてよく見えなかったんですが、あれは・・・・。ホントにチューしちゃったの(ドキドキ)??大ちゃんが「わかった!わかった!!」って感じで松本さんの肩や背中をベシベシ叩いてて、松本さんが離れた後へたりこんでたのよねぇ・・・。実際どうなのか気になります・・・。真相をご存知の方、ご一報ください(笑)。

■ 前半MC追記 ■
書き漏れがあったので付け足し!!
MC前半でダンスの振りの話をみんながしてたんだけど、その中で翔くんが大阪公演で見たお客さんの話を。”PIKA★★NCHI DOUBLE”の前奏のところを、めちゃくちゃしっかり踊ってるお客さんがいたって驚いてました。再現してくれたけど、翔くんがやるからメチャクチャ面白く仕上がってました(笑)。普通に手を上げたりターンしたり、してただけなんだけど、お客さんの必死さ加減がかなり伝わってきました。
再現中に、メンバーから「(大袈裟に)言い過ぎだろっ!」って突っ込みいれられて、図星だったらしくちょっと謝ってました(爆)。
7月30日ってことで、まだアルバム発表されてない時期だったんですが、翔くんが「みんな(お客さんのこと)、振りとか歌とか覚えるの早いよね?アルバム発売されてないのに口ずさんでる人いるもん」と感心してました。
櫻井君、ファンをナメちゃぁいかんよ♪結構みんな、ラジオ聴いたりして必死に覚えたんだよ♪でも、ちゃんとファンのこと見てくれてるんだなぁと思って、嬉しかったです。ありがとう!

ふへぇ・・・!!ということで・・・。
やっとこさ30日2部感想終了(遅いよっ(殴))♪
あとは31日1部と9日1・2部だーね?
明日・明後日は再び福岡のためパソコンいじれないですが;、
ボチボチ細々とUPいたしますm(_ _)m

|

« お腹すいた・・・。 | Main | 31日1部 MC前半 »

Comments

You can certainly see your enthusiasm within the article you write. The arena hopes for even more passionate writers like you who are not afraid to mention how they believe. Always go after your heart.

Posted by: click here to find out more | 02/24/2015 at 07:45

I go to see everey day some sites and sites tto read posts, but this webpage offers quality based writing.

Posted by: best online dating sites | 02/25/2015 at 11:32

Howdy are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own. Do you require any html coding expertise to make your own blog? Any help would be really appreciated!

Posted by: free music downloads | 02/27/2015 at 21:29

Hello There. I found your blog using msn. This is a very well written article. I'll be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post. I will certainly comeback.

Posted by: Traci | 03/01/2015 at 14:36

We'll strive that will help you determine if this demolition dumpster rental will work for your commercial or residential constructing mission. This 20 yard dumpster container rental is for heavy blended trash hundreds. The 20 Yard roll off field has shorter sides and is simpler to load.

Posted by: Dumpster 22027 | 03/08/2015 at 09:26

If your house or enterprise is in an inferior tight driving space and you also often don't suppose a dumpster may very well be delivered to it, reconsider. Should this be in truth the scenario, it is best to positively rely on Top Canine Dumpster Rental Pasadena TX to your dumpster rental purposes.

Posted by: Garbage Bin Rental 26426 | 03/08/2015 at 17:57

What's up it's me, I am also visiting this web page regularly, this web site is in fact good and the people are in fact sharing pleasant thoughts.

Posted by: full movie | 03/08/2015 at 21:56

Wow, that's what I was seeking for, what a material! existing here at this weblog, thanks admin of this web page.

Posted by: buy targeted twitter followers | 03/10/2015 at 11:15

Nice post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon everyday. It's always helpful to read content from other writers and practice a little something from other web sites.

Posted by: Blair | 03/10/2015 at 11:20

This is a topic that's near to my heart... Take care! Where are your contact details though?

Posted by: jasa pembuat website di bali | 03/10/2015 at 17:14

If you have to provide anything more than your email address, age, and a password, tread carefully. It is the fourth game in the series of the world of warcraft. It is a waste of time to continue depicting the virtual reality that the MMORPG online games bring out before the on-line game buffs.

Posted by: mmorpg game | 03/10/2015 at 18:52

Does your site have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to shoot you an email. I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it improve over time.

Posted by: grand theft auto list | 03/11/2015 at 00:20

Hey there, I think your blog might be having browser compatibility issues. When I look at your blog site in Firefox, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, very good blog!

Posted by: online surveys for money | 03/11/2015 at 03:38

I realized I needed a platform for that molding of the deer.

Posted by: deer antler reviews | 03/13/2015 at 10:02

Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am having difficulties with your RSS. I don't understand the reason why I cannot join it. Is there anybody getting the same RSS issues? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanks!!

Posted by: Les Souvenirs regarder film | 03/17/2015 at 11:41

I could not resist commenting. Exceptionally well written!

Posted by: forum.kessosuinjkt.ac.id | 03/20/2015 at 16:59

You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be actually something which I think I would never understand. It seems too complicated and very broad for me. I am looking forward for your next post, I'll try to get the hang of it!

Posted by: North Carolina | 03/25/2015 at 14:49

It's really a great and useful piece of info. I'm happy that you just shared this useful information with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

Posted by: best personal injury attorney in Richmond Virginia | 03/26/2015 at 10:24

Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement afcount it. Loook advanced to far added agreeable frrom you! By the way,how can we communicate?

Posted by: hungry shark evolution cheats | 04/17/2015 at 04:37

Since Anadrol was made to design and fortify the muscles, professional athletes including weight lifters who choose to reinforce the nordictrack abilities through illegal drugs taken in this steroid for more advantageous results. Bulking will probably be the fundamental effect of this steroid and clients more utilising Anadrol 50 remedies state perfect gather of up to 30lbs within just many weeks. Decreased sexual desire is the one other specified adverse reaction of Anadrol.

Posted by: top oxymetholone supplements | 05/27/2015 at 15:20

David, who wouldn't maintain a hurry to reduce this virus?

Posted by: natural cure for herpes | 06/11/2015 at 03:05

it has long been famous that a buildup of lactic acid can spark off HGH growing, but man am unable to accept the tangible anguish that having a sufficient quantity lactic acid to bring about an impact would command. Although, it may be traditionally evident in blokes, it is seen in limited quantities in women. Testosterone diet pills may employed by muscle builders and players optimize lean muscle mass, effectiveness, durability, as well as level. HGH is extremely essential for growth in young boys and girls. in the long run inspiring attention made possible him or her to explore maturing various other facets of weight HGH has become an amazing snooze aide to train which provides the places the program counts and goes past expectation as far as awaken and looking as if you just got right out the wellness after participating in your selected supply products or services. If I were to needed to find a beloved this negative effects of this mine would be the throughout the working day shoot. I managed to get highly solid results, specially when ran along with 1 Lecheek units. The item behind HGH can claim to be awe-inspiring and that is exactly reasons to results and pill franchises will you be hyping upward that much. place on way you can pick up hgh online And if you would like a capable webhost visit leisure athletes - males and females - was given either growth hormones or a placebo for two months. Following the test, performance comments demonstrated that HGH modified dash electrical capacity on a stationary bike for manyof content evaluated. The good benefit of HGH noted above will come at a high price as human growth hormone usually forces uncomfortable side effects. Thereby, body builders may have to get hold of HGH through nontraditional method. shape fit and slim for there would be a talent supervisor who also said that that famous actors of their sixties, that are used with punctured forearms, are usually needing HGH pics. On the other hand, an anonymous presentation manager reported which he was also amongst the people today, who have been much eager about their form and resorted to embracing HGH.

Posted by: Maura | 06/16/2015 at 18:33

It's going to be end of mine day, except before finish I am reading this fantastic paragraph to improve my knowledge.

Posted by: hungry shark hack | 07/16/2015 at 13:41

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this article and also the rest of the website is really good.

Posted by: hungry shark evolution hack | 07/23/2015 at 13:51

More than 85 percent of youngsters affects but generally persists into adulthood.

Posted by: best face wash for acne prone skin drugstore | 01/19/2016 at 19:09

That is vital as rapidly as getting whey protein supplements to find out the complete gains.

Posted by: Edwardo | 01/21/2016 at 20:59

You're planning to broadcast these microbes for your face, if you feel your face along with your arms.

Posted by: Clark | 01/21/2016 at 22:10

Nevertheless occasionally these treatment products may be pure, they also provide the advantages of natural therapy items, no side effects.

Posted by: Ruben | 01/25/2016 at 00:15

As a result, need money today mortgage is supposed to be excellent financial plan designed to help numerous borrowers who are in need of critical cash Confident, it is possible to create a bike, your bus, or perhaps a cab to your job or to in which you want or have to go, on the other hand, you can't provide a coach wherever you want, a truck's cab is able to usually take you where the driver could, and a mountain bike could simply be taken in specific situations

Posted by: http://Google.org/contrar32/ | 01/25/2016 at 00:17

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/96426/5433844

Listed below are links to weblogs that reference 30日2部 MC後半+α:

« お腹すいた・・・。 | Main | 31日1部 MC前半 »